O realitate a oricărei companii este că unii angajați aleg să plece și alții le iau locul. O parte dintre ei pleacă pentru că au intervenit schimbări în viața lor personală, iar alții pentru că sunt nefericiți în activitatea lor.
Pentru a afla de ce, organizațiile trebuie să fie proactive și să nu aștepte să discute cu un angajat abia în momentul în care acesta pleacă. Ce-i menține pe angajați actuali în companie? În actualul război pentru angajaţii talentaţi, acest serviciu este o modalitate eficientă pentru a păstra oamenii valoroși în organizație.
În urma interviului de retenție, compania identifică gradul de satisfacție al angajaților și factorii care-i determină să rămână și să muncească la un potențial maxim pentru împlinirea lor profesională și pentru atingerea obiectivelor firmei.
- Compania este interesată să reducă fluctuația de personal?
- Compania dorește să rețină oamenii valoroși?

Beneficiile interviului de retenție:
- Creșterea gradului de implicare al angajaților și posibilitatea de a obține feedback cu privire la ce merge bine și ce ar putea fi îmbunătățit în companie
- Identificarea angajaților cu risc de a părăsi organizația și modalități de retenție a lor
- Reducerea turnover-ului de personal și a resurselor financiare, de timp și oameni necesare înlocuirii celor care pleacă
- Creșterea gradului de satisfacție și încredere ale angajaților și înțelegerea mesajului că sunt importanți pentru companie
- Oferirea sprijnului în construirea unei parteneriat în carieră în cadrul organizației


